poniedziałek, 25 marca 2013

b&w









19 komentarzy:

  1. Świetny blog. Widać, że wiesz co chcesz na nim publikować, o czym chcesz pisać. Z pasją- czego ja nie posiadam... :-( <3
    Ja dopiero zaczynam, jeśli chciałabyś obserwować, to mi będzie miło, bo głupio pisać jeśli się nie ma obserwatorów. Ja oczywiście to odwzajemnie, bo fajnego masz tego blożka, haha. I na 100% będę jeszcze zaglądać, bo podoba mi się to w jaki sposób piszesz- jak dla mnie ciekawie.
    Ps. fajne zdjęcia! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, nie ma to jak pisanie wszystkim tego samego komentarza :/(widziałam komentarz o tej samej treści u kilku innych osób).. i jeszcze do tego takiego, w którym piszesz że dopiero zaczynasz chociaż masz bloga kilka miesięcy i że głupio pisać jak się nie ma obserwatorów jak masz ich ponad 80..

      Usuń
  2. no tak, na szczęście ja prawie wg nie mam z wosu kartkówek!:D
    a niemca tez będę musiała się niedługo nauczyć... :// -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie masz ;) u nas to raz na jakiś czas zrobi, ale przynajmniej zapowiada ;>
      a z niemca na szczęście przełożyła nam na po świętach i dobrze, bo umiałam tylko połowę :P

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, lubię czarno-biały klimat :)
    Ooo, to świetnie, że mimo "nie ogarnięcia" kilku tematów uda ci się zdobyć dobrą ocenę, u mnie byłoby z tym gorzej, a jestem na rozszerzeniu ;p
    Dziękuję za obserwację, również dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      czasem się udaję :D 3 gimnazjum, więc jeszcze nie jest tak najgorzej :)

      Usuń
  4. Amazing blog dear! I have to say I am really into it!
    Come visit mine, and let me know if you like it too! We could follow each other ;)!

    Come by soon and stay in touch!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja to znam ? :P
    Fajny blog ! Obserwujemy? Ja już . Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia!

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, te czarno-białe maja klimat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog i ciekawe posty! :)
    Lubię tutaj zaglądać.
    Zapraszam: thomsoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam Francuski zamiast Niemca na szczęście! Śliczne robisz zdjęcia *__*

    obserwuję i liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nienawidzę historii :<<<

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje bardzo za komentarz :)
    u mnie już prawie topniał, było go znacznie mniej, a dzisiaj budzę się i dopadało go duużo, normalnie załamka...

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz po sobie komentarz będzie mi bardzo miło :) A jeśli podoba ci się mój blog to fajnie jak zaobserwujesz ;) Postaram się odwdzięczyć tym samym :)